Leta i den här bloggen

2012-09-09

Helg, söndag, måndag imorrn!!

Jag avskyr helger, så jag är rätt glad att det börjar närma sig söndag kväll. Helger är helt enkelt avskyvärda, det är ensamt, jobbigt, tomt, massa trubbel hemma, läxor som ingen kan hjälpa en med. Alla skriker åt alla möjliga håll, ingen är lugn och det gör ont i magen på fredagseftermiddagen när man vet att det är en hel dum helg tills man får vara lugn, tills man får sällskap igen. Jag hoppas verkligen tuffa V är frisk imorrn, annars blir det ensamt i skolan med....vi är bara fyra personer i min klass, och jag är aldrig sjuk, vilket är lite hopplöst när alla andra är det hela tiden....
   Har svenska imorrn med, svenska OCH idrott. Jag kommer alltså träffa på I, en så fin tjej, verkligen. Ingen kan mäta sig med hon som jag inte längre kan räkna som min, men fröken I, tösen med charmen i teknik-klassen, hon är fin på sitt eget sätt. Och en sak....man ska aldrig känna doften av en så fin tös, man blir beroende. Så ja, jag hoppas jag får se henne imorrn eftersom vi har idrott och svenska med teknik.
   Jaja, nu är jag hungrig, så jag ska fixa käk...fyller lite tomrum iaf! I Magen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar