Leta i den här bloggen

2013-01-28

Öh....nytt år ny almanacka vilket betyder kladda(fast det var ett tag sen det blev nytt år)

Nu är det såhär att i början av året så....ja var det nytt år och då borde jag visat denna bilden men riktigt så vart det ju inte. Detta är min almanacka 2013, fått från Rädda Barnen för att jag höll i en liten tecknarskola och sen designade jag om den lite, med svart bläck och hårspray för o få det att sitta. Föreställer en regnbåge av mönster i mitten som ramar in regndroppar, ett moln som är randigt(helt enkelt för att jag ville det) ramar i sin tur in regnbågen och solens strålar kommer fram bakifrån molnet. Dålig bild eftersom jag är en skakis person med bara en mobilkamera till hands, hoppas det inte ser alltför fruktansvärt ut.
  Ha det bra! //Rennieh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar