Leta i den här bloggen

2013-01-20

Tänker mitt i mörka natten, två timmar till morgontimma.

Jaaa...nu är klockan ca kvart över tre på natten, om två timmar och 20 min ska jag gå upp för att åka till närmsta stora stad, för en körlektion innan skolan börjar. Jag hoppas jag lyckas bra även om jag tvivlar, för jag planerar att läsa på läxan när jag är på väg dit. Nu skall jag mejla en människa, sen skall jag kryssa i högra hörnet(men först efter att jag publicerat detta inlägg), sen skall jag stiga ur sängen som jag sitter i, vika ihop min lilla älskade laptop, placera den på skrivborder, gå tillbaka till sängen, krypa ner, bli varm, somna och sen gå upp igen. Förhoppningsvis senare denna dag kommer jag teckna en bild, bra nog för att visa på denna plats. Men det är efter körlektionen, och vem vet om jag kommer överleva den.....
   Hoppas alla sover gott! Ha det bra //Rennieh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar